Duelighedsbevis - Praktisk del
25.08.2020 kl. 18.30 - 25.08.2020 kl. 22.00
Beskrivelse
Assens Sejlklub udbyder igen 2. del af Duelighedsbeviset - den praktiske del, hvor du lærer at sejle, lægge fra og til, kende forskel på de knob og stik, som bruges om bord på båden og meget mere. Forløbet strækker sig over ialt 12 undervisningsaftener med start den 09. juni 2020.
2 af klubbens erfarne instruktører står for undervisningen, der selvfølgelig følger Søfartsstyrelsens lektionsplan og afsluttes med en prøve. Du kan læse meget mere om indholdet på Søfartsstyrelsens hjemmeside.

Du skal inden kurset anskaffe dig et knobreb på ca. 1 meters længde og det vil være en fordel at du har din egen redningsvest.

I kursusprisen indgår øvrige materialer, men ikke prøvegebyr og gebyr for Duelighedsbevis.