Klubmodul henter siden
Dyvig tur/ retur
Tilmeldingsfrist er overskredet
Traditionen tro, starter vi fra Assens, med omvendt handicap og dermed skulle vi i teorien gå i mål samtidig.
Dette er aldrig sket før, men hvem ved, måske det sker for os, netop i år.
Banen og startlisten udleveres på skippermødet kl. 0900, i klubhuset på Næs.

Efter vi er kommet i havn, bliver der ved aftentide, tændt op i grillen. Den er til fri afbenyttelse og her er der så mulighed for at tilberede de medbragte lækkerier.

Næste morgen holder vi igen et skippermøde kl. 0900. Banen hjem udleveres og hvis der er ændringer i programmet, aftales det her.

Vel hjemme i Assens, mødes vi i klubhuset, hvor vinderne skal fejres. Det er god stil, selv om du kun blev nummer 2, at møde op her, så vi sammen får afsluttet sejladsen med maner.

Ønsker du ikke at sejle kapsejlads, er du stadig velkommen til at deltage og behøver ikke at betale tilmeldingsgebyret.

Vel mødt og så håber vi i Kapsejladsudvalget på mange deltagere og rimeligt vejr.
Tilmeldte
6 /100