Duelighedsbevis Praktisk

Har du lyst til at lære at sejle og træne praktikken i enten din egen båd på vandet eller i en anden bådtype end din egen, så tilmeld dig dette kursus, hvor vi er på vandet en gang om ugen.  Kurset følger Søfartsstyrelsens lektionsplan og afsluttes med en prøve, så du med bestået Duelighedskursus i teori og praktik kan få udstedt Duelighedsbeviset.

Vi har erfarne sejlere som instruktører og vi starter helt lavpraktisk med at lægge til og fra bådpladsen, øver de rigtige knob og besnøringer, arbejder med sejlføring, søvejsregler og selvfølgelig sejler vi på Lillebælt og lærer båden at kende, så du har en god ballast når du selv skal på tur med din båd eller være med som gast på en anden.

Du kan også tilmelde dig hvis du bare vil lære at sejle, men ikke ønsker at gå til prøve eller ønsker at tage Duelighedsbeviset.

Vi fortæller mere om kurset den 9. maj 2019 kl. 19.30 i Sejlklubbens lokaler på Næsvej i Assens

13.05.2019
14.05.2019 kl. 19.00 - 17.09.2019 kl. 21.00