PLIMSOLLERNE – Assens Sejlklubs Seniorudvalg

Udvalget har fastlagt datoerne for aktiviteterne i det kommende år.

Vi fortsætter med at mødes hver torsdag aften kl. 19.00 i månederne januar - februar - marts - april - maj - september - oktober- november.

Her får vi en snak om sejlads, vejr og vind og verdenssituationen.

Medbring selv kaffe/the/kage.

I denne periode vil der af og til være aktiviteter f.eks. virksomhedsbesøg eller foredrag. Der informeres nærmere.

I sommerperioden mødes vi torsdag den 6. juni – torsdag den 4. juli og torsdag den 8. august kl. 18.00.

Efter vejr og vind bliver der tændt op i grillen eller hygge i klubhuset.

Øvrige aktiviteter er fastlagt således:

April/maj: Forårstur i bil – nærmere information følger.

Torsdag den 2. maj kl. 18.00 – forårssamling med spisning.

Torsdag den 31. oktober kl. 18.00– efterårssamling med spisning og valg til udvalget.

Torsdag den 12. december kl. 19.00 – juleafslutning.

Plimsollerne har ikke længere ansvaret for standermaten så derfor er den udgået af aktivitetskalenderen.

Hvis du vil deltage hos Plimsollerne kan du møde op på en af de anførte datoer eller kontakte:

Hans Henrik Mors, Udvalgsformand

Tlf. 21 21 09 54